God jul!

Ja, nu är det bara en dag kvar!
Vad finns det för böcker på era önskelistor? Berätta gärna i en kommentar!
Själv har jag faktiskt inte önskat mig någora böcker i år... Lite ovanligt. Det är ju så att eftersom vi skriver recensioner av alla böcker vi läser så kan vi få beställa recensionsexemplar av böcker från olika förlag, så om jag får för mig att läsa en speciell bok så går jag antingen till biblioteket och lånar den, eller beställer.
Oftast beställer vi från Wahlströms, så vi vill sända ett litet speciellt tack till dom! <3


(Bilden är lånad från www.14dagar.se)

Jag har börjat skriva en lista på böcker jag vill läsa nästa år. Har fått ihop ca 20 stycken just nu. Det är inte så att jag precis "planerar" vilken ordning och så, men detta är faktiskt böcker som jag länge velat läsa.
Så 2012 kommer innehålla en massa härliga klassiker för min del!
Glöm inte att berätta för oss om era favoritböcker!

God jul!

//Johanna


Rebecca

Jag önskade mig Last Sacrifice av Richelle Mead, och fick den! Så den läste jag ut igår. ;_; Hemskt sorglig är den.

Men, hur gör man för att beställa recensionsexemplar? Jag har ett tag velat skapa en egen bokblogg (inspirerad av er tjejer :) ) men vet inte hur jag ska gå till väga och allt sånt där. :)

2011-12-30 / 10:56:27
BLOGG: http://littlemissdreamy.blogg.se/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback