Svar på kommentar

Hej M/E/J om Inledningar...:
Hej! 
Jag vill tipsa om boken "Tidningsdeckarna"! Den är visserligen väldigt lättläst, men med bra handling och det är en väldigt spännande bok! 
Jag kommer tyvärr inte ihåg författaren på den, men har sett den på flera bibliotek. Om ni vet vilken bok det är och har läst den så kan ni väl göra en recention av den? 
Jag vill också tipsa om boken "Sista sommaren vid sjön" som är en otroligt spännande bok. Författaren heter Willo Davis Roberts. Boken är lätt att förstå redan från början, en av mina favorit böcker faktiskt! Boken handlar om Cici som åker till sin släkts sommarstuga, i en liten by. I byn händer det massor med hemskheter, även i Cicis egna släkt. Folk anklagas för mord, personer dör och mycket annat. Men boken är inte bara hemsk, utan "visar" andra sidor med.

Tack å hej, 
leverpastej!
Svar: Tack för din kommentar!
Nej, jag har i alla fall inte läst de böckerna du pratar om, men det kan jag absolut göra, de verkar bra!
Om du vill så får du gärna mejla in egna din recension till vår mejladress [email protected]!

//Johanna



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback