Tjena

Hejsan!!

Vi är tre glada tolvåriga tjejor som älskar att läsa och går i musikklass.
Jag heter Ebba och mina kompanjoner heter Johanna och Mimmie.
Vi har läst hela våra liv och min mamma kom med ideén att skapa en bokblogg.
Här kommer vi resencera böcker vi har läst.
Vi ska försöka skriva om olika bokstilar så mycket vi kan och hoppas att du som läst våran blogg stannar!!
Vi ska försöka uppdatera med en ny bok så ofta som möjligt,
och eftersom vi är tre stycken kommer det nog gå rättså bra.
Den här bloggen passar för både killar och tjejer i alla åldrar! :D

/Ebba


Liinizz

Jag e först med kommentar!!!



Lycka till<333

2011-03-22 / 18:34:10
ebba <3

Tack, tipsa gärna med böcker du gillar och inte gillar... typ... hehe XD

2011-03-22 / 20:55:23
bästa Elin

Jag har läst ganska många böcker så om ni vill ha hjälp så är det bara att fråga!!!!!!!!!!!!

2011-03-24 / 10:14:52
O.o Cooler then you

Vampire diaries och Borta med vinden e bra !

2011-03-24 / 16:23:32
BLOGG: http://ajxoeslemfaijnae.blogg.se/
O.o Cooler then you

och hundra åringen som gick ut genom fönstret och försvan

2011-03-26 / 22:10:27
BLOGG: http://ajxoeslemfaijnae.blogg.se/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback