Svar på kommentar

blblblblb om Gone av Michael Grant:
Har ni läst alla dessa böcker. Ofta man gillar läsa. Ja ja isåfall äger ni.
15 November, 09:14

Svar: Ja det är klart att vi har! ;) Fast sen så är vi ju också tre stycken som bloggar (även om Ebba inte har varit särskilt aktiv på sistone).
Vi älskar allihop att läsa - att sitta djupt försjunken i en spännande bok och bara koppla bort omvärlden!



"Wer eine Reise macht macht hat etwas zu ergählen"


Det är ett tyskt ordspråk som betyder ungefär "Den som gör en resa har något att berätta". Det syftar på alla slags resor, inte bara resor till platser. För varje bok är en egen resa och en unik upplevelse!

//Johanna



Mitt favoritbokmärke. På baksidan står ordspråket ovan.


Hej, igen?

Hej,hej!

har kommenterat innan men kommer inte ihåg när.

Har ni/du läst boken "cirkeln"!

Rekommenderas annars!

2011-11-15 / 21:15:10
Ylva

Hej!

Jag och hela min klass har sätt eran blog och har skrivit ner på varsin lapp om vilka böcker dom vill låna på biblioteket. Nu har nästan alla sexor på min skola varsin bok som ni har rekommenderat. Alla älskar böckerna. Om ni vill kan ni kika lite på min och Saras blog! :D

2011-11-17 / 16:13:08
BLOGG: http://SMoYR.devote.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback