Fotoalbumet, Dagboken och Testamentet av Laura Trenter

Hejsan! Idag har jag ingen recension på lager, men jag vill gärna tipsa om en deckarserie jag gillar.





Huvudpersonen heter Gilbert, och tillsammans med sin kompis Linn, som han är hemligt kär i, löser han komplicerade fall.
Du behöver inte ha läst de första för att läsa den sista, eftersom det inte är någon sammanhängande historia i alla böckerna. Men jag rekommenderar ändå att du gör det, så att du vet vilka personerna är och så.
Något som gör dessa böcker unika är att det finns foton med på sidorna, så att man själv kan försöka lista ut saker.
Att det också är lite övernaturligt ibland tycker jag bara är ett extra plus.
En serie som jag kan rekommendera till alla som gillar komplicerade men ändå lättlästa deckarböcker.




Bokparadiset

Jag läste många av hennes böcker när jag var mindre, fantastiska! :)

2012-01-06 / 15:36:40
BLOGG: http://bokparadis.blogg.se/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback