Ska läsa "Harry Potter"!!

HEJ!!
.
Jag har precis bestämt mig för att jag ska läsa alla Harry Potter böckerna.
Har nämligen inte läst någon, och bara sett första, fjärde och sjunde filmen del 1.
Vill inte se andra delen förens jag har läst minst 3 böcker och sett alla filmer fram till 7:an första delen.
Tänkte bara säga det, men kommer nog ta ett tag, för jag har många böcker som står i kö.
.
Såhär ser kön ut:
1. Gossip girl 4- "För det är jag värd
Handlar om rikemans barn i NY och deras så kallade "vardag".'
2. "Det händer nu"- Stella blir kär i sin bästis Sigrid, men vet inte hur hon ska säga det...
3. Och sedan massa Katarina von Bredow...
Det kanske är för lite äldre typ 14 års åldern...
Men en bok som är för 12-13 tjejer är "Kattskorpor"
Den läste jag förra sommaren, riktigt bra!! :D
.
Aja, hejhopp, nu blir det att städa och sedan kanske man hinner läsa lite ;)
Hejdå!!


Alicia

Läs Harry Potter de är jättebra! :)

2011-09-11 / 16:27:46
Anonym

Det händer nu är SJUKT bra!! Den är nog bland de bästa böcker någonsin om du frågar mig.

2011-10-23 / 16:16:19

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback