Cirkeln är avklarad!


(Bilden är lånad från Rabén & Sjögren)

Nu har jag äntligen läst den första boken i Cirkeln-triologin. Jag måste säga att jag var rätt skeptisk innan jag började läsa den, det är så uttjatat med sex tjejer som blir häxor och måste rädda världen. Men nej, den var faktiskt riktigt bra! Jag kände direkt hur uppslukad jag blev av den, och sträckläste mycket på slutet.
Precis som Mimmie nämde i sin recension så gillar jag att huvudpersonerna är så olika. Jag tror att alla kan känna igen sig i någon av karaktärerna.

Ett tips är att gå in på Cirkelns facebooksida där du kan hitta en massa fina fanpictures, d.v.s bilder som läsare har ritat på hur de tänker sig karaktärerna.


Slutligen vill jag verkligen rekommendera Cirkeln till alla, oavsett om du är kille eller tjej.

//Johanna


Linnea

Jag tyckte också att den var jättebra! :) Jag ser fram emot fortsättningen, Eld.

2012-04-21 / 13:37:21
BLOGG: http://www.bokblomma.com
Linnéa

Hej!

För ganska länge sedan så läste någon av er den andra delen i döden i dina ögon.

Jag vill bara säga att du/ni borde läsa den sista! Den är den bästa i serien!

Den är super spännande och bara bäst!;D

Min favo bok just nu!:D

Så, det är ett starkt tips! Den skulle få 10/5 av mig!:D

Det var allt från mig!

2012-04-23 / 15:41:29

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback