Sista chansen att rösta till bokjuryn!

Härom dagen när jag skulle rösta råkade jag tabba mig, jag trodde nämligen att man kunde rösta i omgångar. Så jag hann bara fylla i en bok och tänkte att jag skickar in resten någon annan dag, men man kan bara rösta en gång. Dock får man ju rösta på 5 böcker, men som sagt, bara vid ett tillfälle.

Jag la i alla fall min röst på Myrddin. Och det är väl den bok jag gillar mest av de bokjury-böcker jag har läst.
Men jag är jättearg för att jag inte fick rösta på Strimmor av hopp. Den var så fantastiskt bra.
Kan förresten göra en kort lista på de böcker jag har hunnit med. Det finns upplagda recensioner på alla!

* Myrddin
* En vän som heter Mia
* Hitta Violet Park
* Cirkeln (jag har dock inte läst ut den, men håller på just nu!)
* Arvet
* Davidsstjärnan
* Strimmor av hopp
* Utan att säga hej då

En ganska bra blandning av genrer, tjocklekar och svårighetsgrader.
Glöm nu inte att rösta, det är sista dagen idag!!

//Johanna




Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback