30 Days of books - day 12

Day 12 - a book you used to love but don't anymore
 

Jag var helt besatt av Twiligt i nåt år, men det gick över och nu tycker jag att de är sådär. Historien är ju fängslande och så, men nu har jag börjat se mer skeptiskt på böckerna, karaktärerna och framför allt könsrollerna.


Mimsan

Sådär blev det för mig också! Visst, jag var aldrig helt lyrisk över serien, troligen för att jag aldrig varit särskilt intresserad av vampyrer, men jag gillade den väldigt mycket! Sen började jag läsa massa bokbloggar... och såg alla bristerna i böckerna. Rätt tråkigt egentligen, när man tänker efter...

2012-08-30 / 19:13:12
BLOGG: http://www.minbokkista.blogspot.com

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback