Borde vara superglad, men...

Den underbara boken Himlen börjar här ska filmatiseras. Jippie, tänker man. Det verkar dock som att Selena Gomez (se bild nedan) ska spela huvudrollen Lennie. Alltså, man ska inte har fördomar, jag har inte ens sett mycket av henne i filmväg, men hon har ju lite Disney-stämpel på sig. Min erfarenhet av Disney-stjärnor är att de lätt spelar över. Och visst ser inte Lennie ut sådär? :(
 
 
Det har inte varit någon uppdatering alls hittills, men jag har det gött. Läser inte jättemycket, men en del. Jag tror att vi sätter igång med bloggen igen någon gång runt skolstarten. Precis som förra året har jag en massa recensioner redo.
Ha det bäst!
 
//Johanna


Mimsan

Nepp, Lennie ser VERKLIGEN INTE ut sådär! Verkligen INTE!

2012-08-04 / 17:22:14
BLOGG: http://www.minbokkista.blogspot.com

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback