Tillbaka!

 
Härlig bild, va?
Hej, förresten! Nu är det Johanna bakom tangentbordet. Jag ville bara skriva att från och med idag är vi tillbaka från sommaruppehållet. Det kommer fortfarande vara jag och Mimmie som bloggar så ofta vi kan. Ni kommer möjligen stöta på några små förändringar, men jag tror att det mesta borde vara sig likt.
 
Jag har tittat efter i min skrivdagbok och jag har hunnit läsa 13 böcker under sommarlovet. Jag är nöjd! Jag tänker alltid att jag ska läsa så himla mycket, men man har ju en massa annat att göra! Därför känns 13 böcker perfekt - jag har inte övergivit läsningen men samtidigt hunnit med allt annat som här sommaren till.
 
Den största läsupplevelsen var onekligen den augustbelönade Och i Wienerwald står träden kvar. Jag berättar mer om den i recensionen som snart dyker upp! 
 
Jag kommer börja lägga upp de recensionerna från och med imorgon och ibland uppdatera med nyheter och annat bokrelaterat.
 
//Johanna


Mimsan

Åh den där bilden får mig att vilja bada!

2012-08-22 / 19:35:07
BLOGG: http://www.minbokkista.blogspot.com

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback