Att läsa - Flickan med glasfötter

Igår skrev MittimEllan om boken Flickan med glasfötter. Inlägget kan ni se här.
Det låter som en jättefin bok. Jag älskar sorgliga böcker som är vackert skrivna. Bara framsidan får mig på fall direkt!
 
 
 
Någon mer som är sugen på att snyfta lite i vintermörkret så kan jag passa på att rekommendera Jag är kvar hos er av Peter Pohl, som jag visserligen läste för kanske länge sedan.
 
//Johanna


Ella

Åh vad kul att du blev sugen på att läsa den :D

2012-12-16 / 20:54:48
BLOGG: http://mittimellan-ella.blogspot.se
Mihona

Jag skulle gärna vilja läsa boken om flickan med glasfötter:)

2013-04-17 / 08:29:32
Maria

Jag skulle jättegärna vilja läsa flickan med glasfötter:D

2013-04-17 / 08:32:06

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback