Nackdelen med att bokblogga...

...är att jag inte riktigt får ro att läsa tjocka böcker. Om boken är bra tar den oftast inte mycket längre tid att läsa än en normaltjock bok, men jag drar mig ändå från att göra det.
 
 
Började i höstas med Utvandrarna av Willhelm Moberg, men var alldeles för stressad för att kunna ta mig igenom den. Ibland måste man prioritera recensionsexemplar och biblioteksböcker.
 
 
I gryningen tror jag att mamma ska väcka mig köpte jag på bokmässan i år. Den är väldigt tunn, men jag har ändå haft så mycket böcker på gång så jag inte har hunnit läsa den! Den tar jag mig nog dock igenom rätt snabbt på jullovet.
 
//Johanna
 
Drar ni er också från att läsa böcker ibland, trots att de verkar hur bra som helst? Berätta!



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback