30 days of books - day 06

Day 06 - A book that makes you sad

http://donnasandra.se/images/2010/culzxwpjo0clxqcaosxy_jpg_82015751.jpg

Agnes Cecilia - en sällsam historia

Denna bok av Maria Gripe är lite kuslig och dyster. Jag får i alla fall en dyster känsla av den, och historien är sorglig och ganska tragisk.

/Mimmie

P.S. Det har inte blivit så många recensioner på senaste tiden, varken från mig eller Johanna. För min del beror det på att jag för närvarande läser böcker jag inte riktigt känner för att recensera (biografier och liknande) och Johanna läser just nu Hungerspelen, om jag inte tar fel, och är ganska uppslukad av den. Men jag har för mig att det kommer upp en del från Johanna nu framöver, hon verkar ha ganska mycket på gång!


Ella

Hej hej! Jag har precis hittat till er blogg och gillar den väldigt, väldigt mycket! :D Ska definitivt följa den :)

2012-06-02 / 16:50:00
BLOGG: http://mittimellan-ella.blogspot.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback