30 days of books - day 09

Hejsan! Jag har tänkt göra klart 30 days of books det här sommarlovet, så det kommer nog en del inlägg.

Day 09 - A book you thought you wouldn't like but ended up loving.

Det är inget svårt val för mig. När jag först läste på baksidan på Cirkeln suckade jag. Åh, så unikt tänkte jag ironiskt och började läsa med låga förhoppningar.

Cirkeln och Eld överträffade alla förhoppningar med milslängder. Jag vet inte exakt vad det är med böckerna som binder mig så starkt, men de är defentitivt inte tråkiga.

Det är svårt att förklara, om man inte har läst boken... läs den!


/Mimmie


Olivia

Herregud, jag håller med! Cirkeln och Eld är typ helt fantastiska och jag bara längtar tills Nyckeln kommer ut! :D

2012-06-19 / 12:35:15
BLOGG: http://teenbooks.blogg.se
CG

Cirkeln.... Eld... Helt otroliga böcker som inte kan beskrivas. Om någon frågar mig vad de handlar om. Så blir jag mållös!
Helt otroliga författare.

2012-07-12 / 01:28:21

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback