Jag är mållös!

Några av er kanske vet att jag (Johanna) skriver en del? Noveller alltså. För ganska exakt en månad sedan anmälde jag mig till en skrivtävling hos barnensbibliotek.se, jag skickade in en ganska gammal novell som jag skrev för ungefär ett år sedan. Och vet ni, jag vann!! Jag är helt otroligt glad! Tack, tack, tack! Novellen kommer snart dyka upp på deras hemsida så man kan läsa den om man är intresserad.
Man fick fylla i en bok som man ev. skulle få om man vann. Jag fyllde i Beastly, ett odjur som jag länge velat läsa. Det är en modern tappning av Skönheten och odjuret.



Jag lägger upp en recension så fort jag har läst den!

//Johanna



Josen

Gud va roligt!! Du äger!!

2012-03-06 / 21:22:32
Sophie

Grattis! Ser fram emot att få läsa den!

2012-03-11 / 17:28:08

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback