Deluxe

Jag har börjat läsa en bok som heter Deluxe och är skriven av Anna Godbersen. Jag har gått förbi den många gånger på biblioteket och tänkt låna den, men det har aldrig blivit av. Jag har bara läst två kapitel än så länge, men den verkar bra! 
Jag fastnade för omslaget, trots att det är väldigt "tjejigt".  Det finns även två efterföljare, "Rivaler" och "Avund". 
... även de med underbara omslag. 
 
Har någon av er läst denna serie? Jag skulle gärna vilja ha åsikter om den :3
 
/Mimmie


Mimsan

Kommer ihåg att jag började läsa "Deluxe" för längesen. Fast då kom jag aldrig riktigt in i den och det kändes inte riktigt som något för mig, så jag läste inte ens halva ;)

2012-11-26 / 17:34:48
BLOGG: http://www.minbokkista.blogspot.com
Matilda

Jag har också, precis som du, gått förbi den på bibblan. Den verkar bra och jag vill snart läsa den :D Kram :)

2012-12-01 / 11:27:56
BLOGG: http://everybookisspecial.bloggplatsen.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback