Åhvadmycketbättrejagmårsommänniskaefterendatorfrivecka!

Observera att rubriken är smått ironisk. Men det var faktiskt ganska skönt med lite paus från alla tidsstjälande hemsidor. Observera även att jag inte tror mig vara världens mest upptagna människa, nog har jag tid, men det är himla skönt att ibland kunna göra något vettigt av den. Slutligen ska du observera att jag å andra sidan tror jag att vi alla behöver vår daily dose of slösurfing. Även den intellektuella sidan förtjänar sin paus.
 
Hur det har gått då?
Jo, tack.
Fuskade liiite när jag jag skulle göra engelskaläxan, för den är så otroligt mycket lättare att göra på datorn. Men det var inte det utmaningen gick ut på. Jag var övertygad om att jag skulle fuska. Det tänkvärda vad hur mycket man kan göra utan en dator. Och kanske också inse hur mycket man kan göra med en dator - tolka det hur ni vill.
 
Tiden har ägnats åt att umgås med folk, plugga och läsa. Är nästan igenom Eld nu. Jag har inte haft någon lust att läsa något över huvud taget, och skolarbete har hela tiden stått och knackat mig på axeln, men boken är fantasiskt bra måste jag medge. Minst lika bra som CirkelnI!
 
Tidstjuv - väldigt fin. (Nejdå, det här blev inte alls ett flummigt inlägg, absolut inte.)
 
//Johanna



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback