En liten uppdatering

Hejsan!
 
Jag har precis läst ut "Ondvinter" av Anders Björkelid - fick låna boken av Johanna när jag berättade att jag inte hade något att läsa för tillfället. Ni kan läsa hennes recension av boken här. Personligen tyckte jag att boken var bra, kanske lite väl "dyster" ibland; jag fick i alla fall en ganska dyster känsla av den. Men absolut, den var bra och jag skulle kunna tänka mig att läsa fortsättningen.
 
Just nu läser jag en engelsk bok, The butterfly tattoo av Philip Pullman - författaren till Guldkompassen. Det är ett engelskaprojekt, att läsa boken och sedan skriva en recension på den. När jag har skrivit recensionen lägger jag upp den här! (den blir då på engelska)
http://3.bp.blogspot.com/_l6hoyxzm-YU/TLfSCd-U6EI/AAAAAAAAAM8/KISSbGnL56w/s400/the_butterfly_tattoo.jpg
 
Dessutom ska väl tilläggas att det är lite svajigt med designen på bloggen just nu. Jag jobbar på det och hoppas att ni står ut så länge.
 
/Mimmie


Boktrollet

Verkar boken bra än så länge? Brukar oftast vara så att böckerna man får läsa i skolan är dåliga men du kanske har valt denna själv? :D

2012-09-11 / 17:41:59
BLOGG: http://boktrollet.wordpress.com/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback