En hederlig tripp till biblioteket

 
Hade vägarna förbi biblioteket igår och gick in för att se efter om de hade Jane Eyre. Har varit sugen på att läsa den boken en lång tid nu men inte riktigt orkat leta reda på den.
 
Och faktiskt så är min lilla stora hög på nattygsbordet nu nästan genomplöjd... Jag har nämligen strängt förbjudit mig själv att så mycket som titta åt biblioteket. Men nu är alla recensionsexemplar avklarade och lånade böcker tillbakalämnade.
Därför tillät jag mig att sticka in nosen på biblioteket.
Detta betyder att jag är tillbaka på ruta ett.
För jag kom inte hem med enbart Jane Eyre, gud nej, vem trodde att jag skulle göra det liksom? Travade hem i regnet med hela famnen full, men jag var ändå nöjd över att jag gick in dit. Det är ju trots allt väldigt roligt att ta sig igenom den där lilla högen...
 
//Johanna


Carro

Ja, biblioteket är verkligen en farlig plats. Tur att det inte kostar något för man kommer alltid hem med mer än vad man ska ;)

2013-04-25 / 15:23:52
BLOGG: http://romeoandjuliet.blogg.se
Lena - Bookheaven

Jane Eyre är helt fantastiskt. Absolut en av mina favoritklassiker :) Och ja det kan vara extremt farligt att gå in på bibblan tur för mig eller otur om man vill se det så är mitt bibliotek rätt så litet.

2013-04-25 / 19:22:11
BLOGG: http://bookheaven.blogg.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback