Beautiful Creatures

 
Hm. Ni har väl inte missat att denna omtalade bok snart går upp på filmdukarna runt om i landet?
Är alldeles för oteknisk för att ens våga testa att klippa in trailern i det här inlägget, men här är en länk.
Jag vet inte - jag tycker inte att den ser så lovande ut... lite Twilight över det hela. Positivt är dock att det för en gångs skull är tjejen som är den annorlunda och coola. Tycker dock att huvudpersonen verkar lite väl annorlunda och cool.
 
Fråga: Är boken bättre än filmen verkar vara?
Kommentera!
 
//Johanna


Carro

Jag tyckte att boken var bra, lite lång på sina ställen kanske. Men å andra sidan gillade jag Twilight också så mitt omdöme kanske inte är så mycket värt.

2013-02-01 / 17:00:39
BLOGG: http://romeoandjuliet.blogg.se
Johanna

Jag började på boken för några dagar sen och tycker den är bra än så länge :) Har dock hört att den ska vara rätt seg på några ställen så vi får väl se vad jag tycker om den när jag är klar :)

2013-02-07 / 21:39:12
BLOGG: http://boktjejen.devote.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback