Somriga böcker

 
Just nu känner jag för att gräva ned mig i lättsamma sommarböcker. Ska testa Sarah Dessen, har fått hennes nya bok Blunda och hoppa som förhandsexemplar och jag har höga förväntningar!
 
I bokhyllan står den fjärde och sista boken i serien Systrar i jeans. Har läst en bok varje sommar de senaste åren, så nu är det bara den sista kvar och jag längtar! Men jag får hålla mig till tåls till sommarlovet.
 
Beställde nyligen Sommar för evigt och väntar varje dag på att den ska dyka upp i brevlådan. Har faktiskt väntat hela året på pocketutgåvan. Vill att min samling ska bli komplett och omslaget är såååå mycket finare än originalet!
 
Slutligen har jag även Persikosommar att läsa. Den inskaffades redan förra sommaren men jag hade inte riktigt lust att läsa den då. Får se om det blir något att ta sig an denna sommar.
 
Har ni några tips på sommarläsning får ni gärna lämna en kommentar!
 
//Johanna


Elina

Jag har sommar för evigt i pocket också. Den rosa texten är ljusare än de andra två böckerna. Inte så mycket men tillräckligt för att störa mej :)

Svar: Damn, sådant är väldigt irriterande!Mina böcker är som mina små bebisar som jag älskar att sortera och tittar på, så om någon sticker ut syns det ju direkt!
Johanna & Mimmie

2013-06-08 / 22:43:26
BLOGG: http://marklarsbooks.blogg.se
Ella

Svar: Vill också läsa "Blunda och hoppa"! Hoppas du gillar den :) Jag har läst Bilbo, och älskar den. Sagan om ringen (och Bilbo då) är en av mina favoritserier och jag älskar själva äventyrskänslan som finns i de böckerna. Vet att många tycker de är sega men jag tycker de är jättebra!

2013-06-09 / 07:10:24
BLOGG: http://mittimellan-ella.blogspot.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback