I dagsläget

Är hemskt dålig på att uppdatera med vad som händer just nu, men här kommer en liten rapport.
 
Dessa böcker läser jag just nu:
 
- Korsad, Ally Condie
- Anna and the french kiss, Stephanie Perkins
- Expert på att rodna, Katarina von Bredow
 
En svensk, en engelsk och en e-bok (som visserligen också är svensk). Är nöjd med blandningen!
Tycker ganska mycket om dem alla. Recensioner kommer inom kort.
 
I brevlådan:
 
Igår fick jag hem Virka mera av Eva Wincent och Paula Hammerskog. Den är riktigt inspirerande med fina bilder, mönster och tips och tekniker för att utveckla sin virkning. Har inte testat något ur den än, men kan nog redan rekommendera boken!
 
Farlig förmåga av Jessica Spotswood kom också i veckan och den är ett förhandsexemplar. Handlar om tre systrar som är häxor. Den verkar lite småspännande. Dessutom utspelar den sig på 1800-talet i England.
1800-tal + England + Jag = Sant. Kan dock hända att jag får lämna över den till Mimmie först, för jag har så mycket på gång just nu...
 
Bara några av de böcker som väntar på att invaderas av mig... Har dessutom en liten lista med böcker jag vill hinna läsa 2013 som jag lite då och då försöker pricka av.
 
Bråttom:
 
 
Ja... får verkligen ta mig i kragen och läsa den här innan Mimmie bannlyser mig eller något. Lånade den av henne får sisådär ett och ett halvt år sedan och den har bara blivit liggande. Fy skäms, Johanna!
 
På gång:
 
Bloggen fyller två år på torsdag! Det ska förmodligen firas på något sätt, dock ännu ej bestämt hur.
Förra året såg det ut så här:
 
 
Vi hörs!
Johanna


Amelie

Svar: Tre, i nuläget iallafall :)

2013-03-16 / 20:34:42
BLOGG: http://ameliesboktips.blogg.se
Freja

Skämmerskans dotter är så himla mysig, läs den!

2013-03-16 / 22:35:41
BLOGG: http://dixdye.blogg.se
Ella

Svar: Tack så mycket! :D

2013-03-17 / 09:45:22
BLOGG: http://mittimellan-ella.blogspot.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback