Nuvarande boklista

I ordning efter prioritering...
Farlig förmåga av Jessica Spotswood. Johanna fick den som recex, men hon har för nuvarande en del att läsa så jag tar mig an den! :)
 
Jag väntar under mossan av Amanda Hellberg. Vi har kärlekstema i svenskan just nu, och bibliotikarien har gett klassen några böcker att läsa. Personligen tycker jag inte att det låter som att den handlar så mycket om kärlek, men å andra sidan har jag inte läst så långt än. Jag har kommit några sidor, och än så länge verkar den riktigt kuslig.
 
Det hemliga hissschaktet av Lemony Snicket. Jag har läst nästan alla de 13 böckerna om syskonen Baudelaire, och jag älskar dem. Särskilt de sista. Såvitt jag minns har jag skrivit recensioner på den första och den sista. 
 
En ö i havet-böckerna av Annika Thor. Detta är min vid-sidan-om-läsning. Men som ni säkert vet älskar både jag och Johanna dessa böcker och läser om dem titt som tätt.
 



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback