Pocketböcker!

Jag måste bara få dela med mig av min kärlek till pocketböcker. De är helt underbara! Det är en helt annan känsla tycker jag. Visserligen är de på sikt säkert inte lika hållbara som inbundna böcker, men det låga priset väger upp. På adlibris.com kostar de fletsa pocketböcker runt 40 kr, och i många bokhandlar finns erbjudanden som "tag 4 betala för 3".

Här kommer lite bilder:


Några av mina kära pocketböcker!


Det här är en otroligt smart liten pryl för att hålla böcker uppslagna - de funkar bäst på pocketböcker. Man sticker in tummen i hålet. Se bild nedan.


Skitsmart!

//Johanna


Anonym

Hej du har rätt pocketböcker är mycket smartare än vanliga. De är mycket lättare också så om man ska resa kan man lätt ta med sig ett par stycken :P

2011-12-18 / 09:13:59
Rebecca

Åh, jag älskar också pocketböcker <3 Tyvärr har jag ju alldeles för få, men Meg Cabot i pocket får man aldrig nog av. :) Det är, som föregående kommentar säger, väldigt smidigt att packa ner pocket-böcker i väskan inför en resa.

Vissa går till och med ner i jackfickan! ;)

2011-12-20 / 23:45:37
BLOGG: http://littlemissdreamy.blogg.se/
Anonym

Vart finns en sånn att köpa?

2011-12-26 / 21:57:12

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback