Bokbloggar.nu

Jag har tyvärr ingen bra bok på lager idag, så jag tänkte berätta om en ny upptäckt! ^^




Jag googlade runt lite och fick syn på hemsidan http://www.bokbloggar.nu/. Där finns det över 400 bokbloggar som du kan gå in på och inspireras av!
Låter väldigt bra tycker jag, så jag registrerade vår blogg där. Såhär står det:

"När du lägger till din blogg på Bokbloggar.nu kommer det att synas här varje gång du har skrivit något nytt. På startsidan visas rubrik och bloggens namn tillsammans med en länk till hela inlägget i din blogg. Inläggen sparas inte här för alltid. Att synas här ger dig förhoppningsvis fler läsare och dessutom gör det Bokbloggar.nu till en större och bättre sida."

Alltså kommer man kunna se varje gång vi har gjort ett nytt blogginlägg...?

Dessutom kan du ju läsa andras bloggar, ifall du skulle tröttna på vår ;)
Men sluta inte följa boksystrar :D

//Johanna


Stina

Hej!

Ni verkar läsa väääldigt mkt!

Ni kanske har flera böcker att läsa men två börcker som JAG verkligen tycker om är:



"Sista sommaren vid sjön" av "Willo Davis Roberts"

De är en lite mycket spännande och bra bok som är lite sorgsen ibland, påmånga sätt!



"Sara och fullblodsmysteriet" av "Anna Sellberg"

De är en mycket bra bok, en av mina favoriter. Boken passar väl mest för tjejer, kan jag tro, men man behöver absolut inte vara hästintresserad! Den är verkligen spännande efter ett tag!



Lite tips bara!



2011-05-14 / 14:59:48
Mimmie

Men Johanna... jag har redan registrerat oss där :p glömde att berätta det för er ^^

2011-05-15 / 20:24:55
BLOGG: http://boksystrar.blogg.se/
albaa :))

Ja ska försöka läsa er blogg varje da men skriv gärna namn efter för ibland gör nt ni/nån det o det e kul att veta vem som gör recentioner eller hur det stavas xp

2011-05-17 / 20:48:42

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback