Söndagsfrågan: Vilken är din favoritbok?

 
Vilken är din favoritbok?
 
Är det en helt galen fråga att ställa på en bokblogg?
Har du kanske så många favoriter så du omöjligt kan nämna en?
Finns det en one and only?
 
Kommentera!
 
 


Lena - Bookheaven

Boktjuven och Landet Annanstans och självklart Jane Eyre

Svar: Mmmm, Boktjuven har jag många gånger sagt är min favorit. Jane Eyre är också otroligt bra, skulle nog säga att det är den bästa klassikern jag läst. Landet Annanstans känner jag inte till, vad handlar den om? :) //Johanna
Johanna & Mimmie

2013-11-03 / 21:11:06
BLOGG: http://bookheaven.blogg.se
Anonym

Har ingen favoritbok men några böcker jag gillar är: Vampire Academy, Boktjuven, John Greens böcker, Divergent osv. ;)

Svar: Vampire Academy har jag hört mycket gott om, kanske borde jag ge den ett försök? :) //Johanna
Johanna & Mimmie

2013-11-04 / 11:53:49

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback