Harry Potter - igen!

 
Som jag ironiskt nog just lämnt i ett inlägg angående omläsningar händer det väldigt sällan att jag läser samma bok två gånger, men härom kvällen fick jag en plötslig lust att läsa Harry Potter en gång till. Så jag tog helt enkelt ned första boken från hyllan och började läsa, och naturligtvis fastnade jag ganska rejält...
 
"Åh, vad underbart det är att vara tillbaka på Hogwarts!" tänker jag förtjust medan jag slukar den ena boken efter den andra. Det var fyra år sedan jag läste böckerna och jag har inte känt något behov av att läsa om dem med en gång, jag har alltid tänkt att jag ska vänta ett par år. Det är jag ganska glad för nu, för det är underbart att läsa utan att veta exakt vad som händer, lite som första gången om ni förstår.
 
När jag är färdig med de sju böckerna ska jag ta itu med dessa recensionsexemplar:
 
 
//Johanna


annelie (boklotus)

Fantastiskt! Harry Potter kommer jag läsa om många gånger tror jag :p

Svar: Underbart! Ja, de är verkligen härliga :D
Johanna & Mimmie

2013-10-22 / 20:26:47
BLOGG: http://boklotus.blogg.se
Louise

Harry Potter håller verkligen för omläsningar, jag kommer nog att läsa om dem x antal gånger till. Tror aldrig att jag kommer att växa ifrån dem :)

2013-10-23 / 11:49:27
BLOGG: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/
Anna - Bokbabblaren

Harry Potter håller för MÅNGA omläsningar! :D Älskar att dyka tillbaka till den bekanta världen emellanåt. <3

2013-10-27 / 11:19:16
BLOGG: http://bokbabblaren.blogspot.com

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback