Hysterisk serietidning om Stephanie Meyer

Historien om Stephenie Meyer - twilights skapare
2010 kom det ut en serietidning om Stephanie Meyer... Jag såg det först nu och min tanke var bara "men gud, vad är det här?". Det känns överdrivet.
Jag menar, visst, Twilight är ju jättebra tycker väl de flesta som har läst böckerna och sätt filmerna, men Twilight-hysterin börjar gå i överdrift.
"innehåller detaljer om hennes liv som man inte visste förut" står det i beskrivningen på adlibris.com där man för övrigt kan beställa den här tidningen för 24 kronor. Det kan vara kul att veta hur Twilight blev till, men måste man veta allt om författarens liv?
Dessutom beskrivs detta som en serietidning, vilket låter helknasigt... Är det någon som har ritat och gjort en berättelse om hennes liv?
Jag måste nu tillägga att jag inte har läst den här tidningen, men det har jag inte heller några planer på att göra ;)
//Johanna



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback