Söndagsfrågan: Läser du hellre serier än fristående böcker?

 
Läser du hellre serier än fristående böcker?

Själv älskar jag att gotta ned mig i serier, så länge det är böcker man verkligen gillar, men tycker mig sällan ha tid till det när jag bloggar eftersom det kan bli lite enformigt att bara skriva om samma böcker.
 
Hur tycker du?
Kommentera!
 


Amanda (Bokpandan)

Jag brukar ha lite svårt att ta mig igenom serier, speciellt om jag inte har alla redo att läsa på raken, så jag tycker nog nästan bättre om fristående böcker. Å andra sidan finns det ju förstås en himla massa bra serier också, så helt utan dem blir man aldrig ;)

2014-04-20 / 09:37:14
BLOGG: http://bokpandan.blogspot.se
Boklandskapet

Det där är en svår fråga. För ett tag sedan var jag så trött på serier så jag ville bara kräkas men nu har jag ett flow igen och har startat upp Vampire Academy igen. För mig har det nog med tiden och magkänslan att göra.

2014-04-20 / 11:06:41
BLOGG: http://boklandskapet.blogg.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback