Söndagsfrågan: Inbundet eller pocket?

 
Föredrar du inbundet eller pocket?
 
Personligen tycker jag faktiskt att det är ganska mysigt med pocket, de är lätta att bära med sig och så är de så vackra när de blir slitna! Nackdelen är när de blir så slitna så de faller sönder...
 
Vad tycker du? Kommentera!
 
 


Malin

Jag gillar både inbundet och pocket. Det kan vara skönt att växla mellan de olika.

2014-03-09 / 10:19:48
BLOGG: http://boksmurfen.blogspot.se
Josefin

Jag tycker det kan vara skönt att läsa pocket, just för att de är lättare att bära med sig. Men jag gillar nog ändå inbundna böcker mer!

2014-03-09 / 10:53:08
BLOGG: http://everybookisspecial.bloggplatsen.se
Mustachen

Pocket är enkla att bära med sig vilket är skönt, mmen jag gillar inbundna böcker mer för att det känns speciellt.

2014-03-09 / 10:59:29
BLOGG: http://crazybooklovers.bloggplatsen.se
Marica

Jag föredrar också pocket. Det är lättare att bära med sig, lättare att läsa med en hand och jag håller med. Böcker ska se lästa ut. :)

2014-03-09 / 14:07:54
BLOGG: http://iminhylla.wordpress.com
Freja

Pocket är billigt och bra men inbundet är så mycket hållbarare och trevligare. Äger allra helst böcker inbundna. Pocket är bra på skolböcker.

2014-03-10 / 20:26:01
BLOGG: http://dixdye.blogg.se
Emma

Det beror på, är det en riktigt tjock bok gillar jag att ha den inbunden, för det blir mer "riktig" känsla. Men annars gillar jag nog pocket bäst, för jag älskar att bära med mig boken och då passar pocket perfekt :)

2014-03-11 / 19:48:41
BLOGG: http://hundrabocker.blogg.se/
linnéa

jag tycker nog bäst om pocket!!
jag har även en fråga som inte hör till bloggen egentligen. men jag vet att ni går på nordhemsskolan, och jag skall söka till 7an. jag undrar vad ni tycker om skolan? vilka tider slutar ni i 9an på dagarna? är maten bra? osv
är tacksam för svar för jag känner ingen som går på nordhem :) ni kan svara här bland kommentarerna

Svar: Hej Linnéa!Ja, det stämmer. Vi båda går i musikklass och är väldigt nöjda med det. Stämningen mellan musikklasserna och de "vanliga" klasserna är lite spänd ibland men jag tycker ändå att det är go stämning på skolan! Det är ju svårt att uttala sig om andra klasser men iaf de andra musikklasserna verkar väldigt sköna, det blir nog ganska bra när man har samma intresse allihop. Lärarna är för det mesta bra, klart det finns bättre och sämre, men jag tycker överlag att de är bra!
Vi slutar runt 15.00 på dagarna, vårt tidigaste just nu är 14.10, och så börjar vi runt 8-9, oftast halv 9. Jag hör många som klagar på skolmaten men personligen tycker jag verkligen att den är jättegod! Så om du inte är så kräsen av dig kommer du nog tycka om den ;) Om man inte gillar den brukar man kunna snylta av vegetarianerna, och ibland har vi en extra soppa och så. Och en jättebra salladsbord!
Jag har i alla fall varit jättenöjd hela min tid på skolan och tycker de flesta verkar känna samma, så jag tycker absolut du ska fundera mer på det!
Johanna
Johanna & Mimmie

2014-03-11 / 22:42:59
Amanda

Pocketpocketpocket
Vet egentligen inte varför men det känns mycket bekvämare på något sätt med pocket tycker jag. Kanske för att de inbundna tynger handen

2014-03-15 / 20:52:23
Therese

Jag föredrar nog inbunden..har aldrig tiktigt tyckt om pocket. Men ibland kan det vara skönt att läsa pocket :)

2014-04-02 / 22:20:29
BLOGG: http://thisgirllovesbooks.blogspot.se/
Lovisa

Jag tycker det känns som om inbundna böcker inte går så fort sönder, men jag älskar pocket eftersom det är så söta för de är små och för att det är lätt att bära med sig.

2014-04-12 / 16:32:44

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback