Böcker jag INTE vill läsa

 
Jag läste den första boken och tyckte att den var helt okej, jag var inte helt överväldigad men ville fortfarande ge den en chans till så jag läste även tvåan. Den var under all kritik. Jag har funderat länge på om jag ska läsa den sista boken i trilogin som utkommer ungefär nu om jag inte tar fel, men nej. Visst är det jobbigt att inte avsluta serier, men den är inte värd det.
 
 
Jag började läsa den första delen och kände nästan direkt att detta inte var min grej så jag slutade efter 200 sidor och chansen att jag ska få ett spratt och försöka en gång till är inte obefintlig, men i alla fall väldigt liten. Historian är spännande men jag orkar verkligen inte att den är så seg!
 
 
Alla pratar gott om denna men jag tycker bara inte att varulvar är intressanta, så den kommer jag nog inte försöka mig på.


Malin

Tänk vad olika man kan vara! Sagan om ringen är en av mina absoluta favoritserier och jag har säkert läst om den 4 gånger minst. Och jag kan knappt vänta tills jag får läsa om den igen! :) Dock ska det vara på "gammelsvenska" eller engelska, ingen nyöversättning här inte!
Frost-serien var jag inte heller så superförtjust i dock :/

2014-04-25 / 18:22:06
BLOGG: http://jagochminabocker.blogspot.se/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback