Bokkram

Hej på er! Nu var det ett tag sedan vi skrev något här, men det lovar jag att försöka ändra på!
Medan ni väntar på vår tröga uppdatering vill jag ge er ett litet tips:
 
Våra kära vänner Matilda och Josefin, som förut bloggade på Everybookisspecial, har nu skapat en ny blogg och tagit nya tag!
Jag rekommenderar er att besöka deras nya blogg BOKKRAM och läsa lite för jag gillar den starkt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och mer info om vår tävling som vi hintade lite om för ett par veckor sedan kommer snart upp, håll er till tåls! ;)
Johanna


Matilda

TACK FINA NI! Vi skickar många stora kramar till er just nu, ska ni veta!
Vi får göra ett inlägg kopplat till er också, men än så länge har vi lite problem med att få upp er blogg som länk i sidan av bloggen (jag är inte vidare teknisk…).
Men det löser sig säkert snart!
Kram Matilda

Svar: Vad roligt, tack själv! :D <3
Johanna & Mimmie

2014-04-24 / 21:55:00
BLOGG: http://www.bokkram.blogspot.se
Josefin

Tack så jättemycket för det här inlägget :D Nu har jag äntligen lyckats fixa så att det finns en länk till er på bokkram också!

2014-04-25 / 18:22:05
BLOGG: http://bokkram.blogspot.com

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback