Sommar enligt Mimmie (y)

Sommar enligt mig är:
  1. Vakna - läsa en timme
  2. gå upp...
  3. ta ut boken i trädgården och sitta och läsa hela dagen ;)
  4. Gå och lägga sig - läsa i en timme, sova :D
Hahah, nej. Jag läser faktiskt inte jättemycket på sommaren. I alla fall inte jämfört med annars.
Här är ändå några böcker jag har läst hittils i sommar:

Blod och choklad - Annette Curtis Klause, handlar om varulvar. Den var okej. Inget jag rekommenderar i första fall.
Frost och Feber - Maggie Stiefvater. Också om varulvar, men såå mycket bättre. Hoppas på en fortsättning! :)
Sent i november - Tove Jansson. De flesta kopplar mumin till den tecknade barnprogramsversionen, men jag uppmanar er att läsa de riktiga böckerna! Underbara ^w^
Om du läser det här är det kört! - Pseudonymous Bosch, HAHA! Det enda jag säger är HAHA!
Tankeläsaren - Kristin Cashore, bra, fast inte så bra som jag hade väntat mig. Den första boken i en trilogi.
Troligtvis kommer jag recensera någon av de här böckerna snart.

/Mimmie :)


Roliga_jag_ på KPW

Hejhej!

Fin blogg ni har här! Ska följa, behöver nämligen boktips... =D Men kolla gärna in på min blogg: www.bokernasvarld.blogg.se

2011-07-08 / 22:00:33
BLOGG: http://bokernasvarld.blogg.se/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback