Låg uppdatering...

Hej, Johanna här. Jag är ledsen över att vi inte har hunnit blogga så mycket på sistone, men vi lever! ;)
Det är så att Ebba verkar lite tveksam på om hon verkligen hinner/orkar bokblogga. Vi får se om hon stannar, hoppas!!
Mimmie har kommit in i en peroid då hon inte läser så mycket, men hon lever hon med och jag vet att hon när som helst kommer sätta fart igen! :)
Vad det gäller mig själv så försöker jag att uppdatera så ofta som möjligt, men det är lite tufft när man inte är så många.
Det jag ville säga är bara det att ni får hålla ut, just nu har vi mycket i skolan och så, men snart kommer vi blogga mer! :)

Jag kollade precis statistiken, och fick mig en chock:



Vi hade 602 sidvisningar för någon dag sedan, men bara 34 besökare?! Det är alltså någon/några som har klickat runt på Boksystrar 602 gånger, haha, gud vad konstigt...!

Ha det bäst!

//Johanna


Rebecca

Hihi, jag kan ha hjälpt till ;)

2011-11-27 / 15:31:44
BLOGG: http://littlemissdreamy.blogg.se/

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback