Provläs böcker på internet

Ciao! (hej på italienska för er som inte vet)
.
I fredags kollade jag (Ebba) runt på internet efter bra böcker, bland annat på
bibliotkets hemsida, hamnade efter ett tag på bokias lilla sida.
Och där hittade jag en länk! En asbra länk! På den sidan som heter www.smakprov.se kan man provläsa böcker typ de 20 första sidorna, är inte det fantasktiskt?!
Så där tillbringade jag den kvällen :D
.
Detta blev ett litet kort inlägg, men det kommer mer.
.
En sak till...: Jag tänkte att jag mest gör lite sånna här inlägg, medans Johanna och Mimmie får sköta recensionerna, tycker detta är roligare.
Men nån recension kommer ni få av mig då och då. :D
.
//Ebba
.
PS: Om ni undrar varför jag gör en punkt vid varje "mellanrum", är det för min dator är konstig, så hela texten blir en hel lång text istället för små korta delar. Bara så ni vet xD


nalle puh

heej nalle puh här och jag ser att ni inte har tagit med denna undersköna serien,http://www.harlequin.se/catalogsearch/result/?q=rachel+vincent

(finns fler böcker;)

ETT MÅSTE ATT HA I BOKHYLLAN!

inget för klenisar:P



PS.besatthets varning....:O

2011-09-07 / 20:33:07
Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-01-13 / 00:03:37
BLOGG: http://smsalåna.nu

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback