God jul!

 
Jaha, plötsligt var det bara en dag kvar till julafton!
Nu börjar allting bli färdigt, nu är det dags att bara njuta. Luta sig tillbaka med en god bok, kanske knapra på en pepparkaka.
Min lilla hög med böcker att läsa ser ut så här just nu:
 
 
Och just nu läser jag:
 
 
Eftersom vi ska skriva deckare i skolan någon gång i vår så vill jag vara lite förberedd. Tänker läsa Isprinsessan av Camilla Läckberg, och:
 
 
Vi får hur många böcker jag kan bocka av från listan!
Får passa på att säga att aktiviteten ser ut att bli ganska hög på bloggen, även om det är lov så har vi inte slappat till oss. En massa tidsinställda inlägg står på kö och vi har många idéer och recensioner på lager, så glöm inte att titta in även under lovet!
 
Nu vill vi önskar er en riktigt god jul!
//Boksystrar
 
Vilka böcker ska ni läsa under lovet?


Ella

God jul på er med! <3 Vet inte riktigt vad jag ska läsa på lovet... Får se lite helt enkelt :)

Svar: Har inte läst den men den verkar otroligt bra! :)

2012-12-23 / 19:29:01
BLOGG: http://mittimellan-ella.blogspot.se
Mimsan

Tack detsamma! Ha en jättebra jul! <3

Kommer först och främst läsa ut The Fault in Our Stars, och sen läsa Den Röda Handsken för att det är ett recex.
Sen vet jag inte riktigt, får ju se vad jag får för något i julklapp också ;)

2012-12-23 / 19:40:24
BLOGG: http://www.minbokkista.blogspot.com
Matilda

God Jul!! På jullovet ska jag läsa Eld, fortsättningen på Cirkeln! Det ska bli roligt :D Ha ett härligt julllov!

2012-12-23 / 20:05:28
BLOGG: http://everybookisspecial.bloggplatsen.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback