En cool och annorlunda bok

Åh, skrev ett jättefint inlägg här och publicerade, och så visade det sig att jag hade råkat radera allt!
Men:
 
 
Cathys bok ligger och väntar på sängbordet. Den liknar ingenting annat jag sett. Inuti boken finns en plastficka med olika papper och när man läser boken ska man ringa nummer, besöka hemsidor, leta upp konton och så vidare (det där kanske låter väldigt skumt, men jag har lånat boken på biblioteket, så det ska nog inte vara någon fara). Man ska liksom hjälpa till att lösa ett mysterium!
Låter inte det coolt? Jag kan knappt vänta med att börja läsa den, men först ska jag läsa ut The secret garden. Har förresten läst många böcker den här helgen, jag har många recensioner på gång!
 
//Johanna


Matilda

Cool bok, den måste jag läsa! Kram Matilda :)

2012-06-25 / 12:21:58
Rebecca

Jag fick den på en bokrea för något år sedan, började läsa den och den verkade bra, men sen kom det skolböcker i vägen :/

2012-07-05 / 14:46:33
BLOGG: http://littlemissdreamy.blogg.se
Josen

Coolt!

2012-07-08 / 13:22:19

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback