Sommarläsning

Imorgon får vi sommarlov och det innebär en massa tid för läsning, underbart! Jag har förstås inte planerat vad jag ska läsa, men här är några böcker jag är extra sugen på:




De har länge legat och väntat på sängbordet, men det är annat som har kommit emellan. För er som inte ser så är det Sommaren jag blev vacker, Allie Finkles regler för tjejer 5: Födelsedagsfesten, Beastly och Skämmerskans dotter.



Systrar i jeans
- underbart somriga böcker! Jag ska låna den tredje och så har jag köpt den fjärde.



Eld kan jag inte vänta längre med. Hoppas att den lever upp till mina förväntningar!



Jane Eyre. Boken jag har väntat på i hela mitt liv men inte tagit mig tid att läsa.

Och slutligen...



Pojkarna. Tycker egentligen inte att den verkar så bra, men eftersom den har vunnet ett så stort pris så känner jag mig lite tvungen att ge den en chans.

Får se vilka jag vill/hinner läsa! :)

//Johanna



Boktrollet

Tycker verkligen att du ska läsa Jane Eyre jag älskar den, skulle kunna läsa den 27 ggr till ;)

2012-06-12 / 22:18:13
BLOGG: http://boktrollet.wordpress.com/
Mimsan

Åh jag älskar Skämmerskans dotter! :D

2012-06-13 / 08:01:37
BLOGG: http://www.minbokkista.blogspot.com

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback