Boksystrar 1 år!

Det är nu exakt ett år sedan vi skapade Boksystrar! Det är värt att fira, tyckte jag och bjöd hem Mimmie på lite tårtkalas. Det var väldigt trevlig toch flummigt, tårtan blev inte den vackraste men den var ändå väldigt god och vi fick en massa roliga bilder och en knäpp video som vi nog tyvärr inte kan lägga upp... ^^


Den oerhört vackra tårtan, made by me!


Så här trevligt såg det ut i mitt kök! Jag rotade fram flaggorna från min storebrors student. Man tager vad man haver! Dessutom hade vi serpetiner och såna där... åh, ni vet... man blåser i dem och så låter det...


Mimmieee :D


- Ingen kommentar -


Vi var så desperata så att vi inbillade oss att den här ballongen var Ebba. Är det inte likt?


Färdigstökat. Här sitter jag och "chillar".

Jag kanske borde säga ett par ord om vad som har hänt det senaste året...

Vi började starkt med många besökare. Vi tipsade alla våra vänner och gjorde reklam för oss på olika communyties (stavning?). Sedan blev vi intervjuade av GP, knappt en månad efter att vi startat. Vi var väldigt aktiva då och bloggade nästan varje dag. Men då var vi ju tre stycken.
Under sommaren hade vi ett långt uppehåll för att läsa ikapp lite. Vi startade på hösten igen, fulladdade med recensioner. Ett par månader senare slutade tyvärr Ebba.
Ja... Sedan har det väl inte hänt så jättemycket mer anmärkningsvärt. Vi har blivit länkade på en del ställen, det är roligt! Nu senast på Bokjuryns facebooksida.
Vi vill tacka alla läsare stort! Även de som så snällt har hjälpt oss genom att skicka in gästrecensioner.
Och tack till alla förlag som har skickat recensionsexemplar!! Främst får vi nog tacka Wahlstroms som har gett oss väldigt många fina böcker!

//Johanna (Mimmie hälsar!)




Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback