Svar på kommetar - alla Molly Moon-böckerna


moa om Molly Moon och förvandlingstricket av Georgia Byng:
HEJ! Jag älskar molly moon böckerna, har dock bara en själv och tänkte skaffa mig allihop. MEN jag har ett problem, och förstår inte ordningen av böckerna eller hur många de finns och vad de heter??? Hade varit superduperglad ifall du ville skriva de till mig =)))

Svar:
Först: förlåt för att jag inte har märkt kommentaren förrän nu! Men här kommer i alla fall ordningen (och jag håller med om att det kan vara förvirrande!)

  1. Molly Moons fantastiska bok om hypnos
  2. Molly Moon stannar tiden
  3. Molly Moon och dominoeffekten (detta är mest en kort novell, som inte har någon del i den stora handlingen)
  4. Molly Moons hypnotiska tidsresa
  5. Molly Moon, Micky Minus och tankemaskinen
  6. Molly Moon och förvandlingstricket
Sedan har jag hört att det ska komma ut en ny bok om Molly i år! Någon som vet mer om detta?

Hoppas att jag kan ha varit till hjälp!
/Mimmie


Allis ;)

Jag läste precis om den nya boken som ännu bara finns på engelska, "Molly Moon & the monster music" heter den. Den blev tryckt 2012 tror jag att det stod.

;)

2014-09-25 / 06:57:15

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback