30 Days of books - day 20

Day 20 - favourite romance book
 
Jag älskar alla kärleksböcker av Katarina von Bredow, Johanna Lindbäcks Min typ brorsa och Sara Kadefors' Sandor slash Ida. När jag var liten tyckte jag om Eva och Adam och en av Annika Thor som hette Rött hjärta blå fjäril, om jag minns rätt.
 
Men jag tycker att hela det här med att välja en favorit är väldigt svårt. Böcker är svåra att jämföra, för de kan vara bra på så olika sätt. 
 
Har ni någon kärleksbok ni tycker om extra mycket?'
/Mimmie


Carro

Åh, serien om Eva och Adam älskade jag! Katarina von Bredow skriver bra om "förbjudna ämnen" tycker jag :)

2012-11-17 / 19:01:03
BLOGG: http://romeoandjuliet.blogg.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback