Katarina von Bredow - Som jag vill vara

Tillsammans har jag och Mimmie (och även Ebba) recenserat en massa Katarina von Bredow-böcker här på bloggen, så jag tänker inte tråka ut er med ännu en (har inget nytt att tillägga heller, för den delen).
Vill istället lite snabbt tipsa er om Som jag vill vara som jag nyligen läste. Riktigt bra om en ung tjej som blir gravid. Fast de flesta har nog redan läst den.
 
Riktigt tråkigt omslag, dock...
 
//Johanna
 
Förresten. Läs alla Katarina von Bredows böcker!
Inte för att jag själv har läst alla.
Men de jag har läst är bra.
Jag är trött, okej?
 
Ni får förlåta mig för detta pinsamt amatöraktiga och slumpmässiga inlägg. Återkommer när jag har något ordentligt att skriva om.



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback