The Host får en uppföljare

 
Läste någonstans att Stephanie Meyer ska skriva en uppföljare till The Host (Genom dina ögon på svenska).
När jag för ett par år sedan läste Twilight älskade jag Stephanie Meyer, men jag har i efterhand insett några brister i hennes skrivande... Har därför inte haft några funderingar på att läsa hennes nya serie, har hört att den ska vara ganska seg. Men det är ju alltid roligt när en omtyckt författare fortsätter skriva.
 
//Johanna


How hollow heart and full

Det var ett Aprilskämt...

2013-04-03 / 10:09:13
BLOGG: http://howhollowheartandfull.wordpress.com
Nina

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i Twilight, och ville först inte läsa Genom dina ögon på grund av det, men min syster sa att boken var väldigt bra, och nu när jag sett filmen,som jag tyckte var riktigt bra, är jag också sugen på att läsa boken.

2013-04-03 / 11:24:48
BLOGG: http://ninasfilmochbok.blogg.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback