Back on track!

Hej igen!
 
 
Det är den där tiden på året igen - ut med lov och ledighet, in med rutiner och scheman.
För min och Mimmies del innebär det början på slutet i grundskolan, som bekant en massa pluggande, gymnasieångest och naturligtvis en massa bloggande och läsande.
 
Många av er hade säkert liksom jag planerat en massa läsande under sommarlovet, men faktiskt så tror jag att jag läser som mest när jag är mitt uppe i vardagen, och jag har en liten fundering på om det inte är då jag också läser som bäst. Hur skönt det än kan vara att ligga på stranden och hur mycket jag än kan gilla en bok så tror jag ändå att jag uppskattar läsningen som mest när jag verkligen behöver den där lilla pausen i all vardagsstress...
 
Mimmie har laddat upp med en ny look på sidan och jag har massor med recensioner att dela med mig av. Nu är vi riktigt peppade på att återigen sätta igång med uppdateringar, recensioner, tankar och funderingar om allt som rör böckernas värld.
Det är med mycket energi och glädje vi hälsar er tillbaka till Boksystrar!
 
- Johanna



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback