30 days of books - day 24

 A book you wish more people would've read
 

Åh. Gud. Skämmerskans dotter med uppföljare. De har verkligen inte fått den uppmärksamhet de förtjänar. Jag tvingade Johanna att läsa den första för något år sedan. Nu är jag nog tyvärr lite för gammal för dem, så jag kan inte riktigt rekommendera den till min egen åldersgrupp längre. Men är du ca 10-13 år så är de så himla, himla spännande. 
(Om ni har följt bloggen ett tag så vet ni nog att jag fangirlar över den här serien ganska ofta)
 

/Mimmie



AnnaAnnans

Svar: ja, det får ju du avgöra om du vill lämna ut din adress eller ej. Men det är bara jag som har den i så fall, och den som ska skicka paketet till dig :) men om du vill vara med så måste du mejla din adress ikväll för jg ska sätta ihop cirkeln imorgon. :)

2013-12-04 / 19:38:31
BLOGG: http://readingthisworld.blogspot.com

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback