Trailers

Nu är det ju ungefär en månad kvar tills Boktjuven kommer på bio, och det verkar ha kommit en ny trailer, eller international trailer som det står på vissa ställen.
 
 
Det ser riktigt lovande ut tycker jag! Alltså: glöm inte bort 28 februari!
 

 
 
Dessutom kommer ju Divergent inte långt efter det, nämligen 21 mars. Många av er har nog redan sett trailern, men om inte så kommer den här.
 
Ska ni gå och se någon av de här filmerna?
//Johanna


Mustachen

Jag måste läsa och se Boktjuven! Det kommer bli nästa bok jag läser. Divergent är jättebra, jag flög verkligen in i den.
Jag och min kompis har en bokblogg tillsammans, och vi skulle bli jätteglada om ni kikade in!
Kram ♥

2014-01-03 / 21:34:28
BLOGG: http://crazybooklovers.bloggplatsen.se

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback