Uppdatering från en förväntansfull Mimmie

Boksystrar har fått ett recensionsex av John Greens bok "Förr eller senare exploderar jag" från Bonnier Carlsen. Originaltiteln är "The fault in our stars", och den kommer ut på svenska 18/1. Johanna gav mig äran att läsa den och jag är väldigt förväntansfull, för jag har hört och sett mycket om John Green men aldrig läst någonting av honom. Jag har läst några sidor än så länge och jag kan säga så mycket som att det verkar väldigt, väldigt bra! Jag får inte lägga upp recensioner förrän första februari, så ni får vänta tills dess :)
Förr eller senare exploderar jag
/Mimmie
 


Eleanor

John Green är absolut min favoritförfattare! Hans språk och författarsätt är jättevqcker

2013-01-15 / 15:13:00
Eleanor

John Green är min favoritförfattare! Men hans språk och författarsätt är så fint att jag blir lite orolig över hur dem översatta versionerna blir... Förresten så har han en youtubekanal med sin bror där han bland annat tipsar om böcker. Längtar efter att få läsa recensionen sen!

2013-01-15 / 15:17:20

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback