Uppföljare till "En sekund i taget"

Jag gillade också "En sekund i taget"! Men Sofia Nordin skriver faktiskt på en uppföljare. Så jag hoppas att vi snart får veta mer om vad som händer Hedvig.
 
Instämmer!
Slutet var väldigt abrupt. Jag blev dock väldigt nyfiken på den eventuella uppföljaren. Det behövs nästan en tycker jag, det känns inte som att historien och boken tar slut på samma ställe.
Roligt att det kommer en uppföljare, och tack för att vi fick veta detta!
 
Trevlig helg,
Johanna
 
Sofia Nordin, som skrivit "En sekund i taget".


Anja

Har någon av er läst "Det händer nu" av Sofia Nordin? Om inte, gör det!

Vad fint ni har gjort det här förresten. Jag älskar dropdown-menyn (heter det så?) och färgerna.

2013-03-09 / 17:20:01
BLOGG: http://hetre.blogg.se/
Alva

Åh tack och lov jag läste nyss ut boken och blev typ ledsen att sidorna tog slut. Så jag googlade om det skulle komma någon uppföljare och blev så glad nu när jag fick veta att det skulle det! Jag vill ju veta vad som händer sen! Jag gissar på att eftersom de träffade en kille i deras ålder nu i slutet på boken så kommer de leva tillsammans och sedan skaffa barn och på så sätt typ "bygga upp" världen igen. Vill bara säga att jag läser typ aldrig böcker men den här boken kunde jag läsa i flera timmar i sträck utan att bli uttråkad. Älskar den!

2014-05-14 / 20:10:17

Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback