En liten uppdatering

Jag erkänner att vi har varit väldigt dåliga på att blogga ordentligt de senaste veckorna. Nian är ganska stressig, det kan jag försäkra er om...
 
Jag gnatar på med Analfabeten som kunde räkna. Jag vet inte hur länge jag har hållit på med den. Den är inte dålig, men jag är i en lässvacka just nu och känner helst för att skriva på min egna novell.
Näst på tur är i alla fall en till Harry Potter-bok, för suget efter Hogwarts har inte avtagit. Åh, jag vill bara försvinna in i Harrys värld för ett tag och inte komma ut på ett par månader förrän det är sommar.
 
Så fort Mimmie är klar tänker jag greppa Nyckeln och läsa den illa kvickt för jag har väntat i över ett år och kan inte vänta ännu längre. Och någonstans mitt i allt ska jag hinna med ett par recensionsexemplar, Sagan om ringen, den sista Narnia-boken (för den har legat där på tok för länge), och så har jag två recensioner att hämta ut på biblioteket. Jag upprepar:
 
 
//Johanna
 



Gör oss glada, kommentera!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback